2020 Yılında Türkiye'nin En İyi Blogları Neler Oldu?

Türkiye'nin en iyi blogları başlıklı yazımda birçok blog sayfasını detaylarıyla sizlerle paylaşmak istiyorum. Bazı sitelerin bazı yazılarına özel linkte vereceğim. Ancak bu sayfaların en iyi yerli bloglar listemde yer alma nedeni bir reklam amacıyla yapılmamıştır. 2020 Yılında Türkiye'nin en iyi blogları listeme artık hızlıca devam edelim.

1. Seo Devesi - Türkiye'nin En İyi Blogları


Arkadaşlar kendi sitemi de anlatmadan tabi ki geçmek istemedim. Seo Devesi, blog oluşturmak ve sitenizden gelir elde etmek adına yol gösterici bir rehber niteliği taşıyan bir blogdur. Yalnız sitemde yer alan reklam olmadığı içinde olabildiğince kullanıcılarımı rahatsız etmeden bir blog rehberi niteliğinde içerikler oluşturmak istedim.

Türkiye'nin en iyi blogu


Seo Devesi, marka olarak bir değer taşıyan bir web site değildir. Benim yalnızca kişisel olarak yazmış olduğum bir blogtur. Kişisel olduğu içinde yoğun çalışmaların sürdürüldüğünü söylemem pek mümkün değil. Ara ara uzun soluklu içerikler yazmaya özen gösteriyorum. Amacım sadece yol göstermek yani gelip de insanları canlarından bezdirmek değil.

2. Fizikist - Türkiye'nin En Başarılı Blogları


Türkiye'nin en başarılı blogları arasında yerini alan bilim adına inanılmaz içerikler hazırlayan büyük bir platformu tanıtmak istiyorum. Fizikist, teknoloji ve bilim alanında çağ açan fikirleri insanlara anlatıyor. Birçok kişiye tanıtım fırsatı sağlayan bu blogun ciddi bir kitlesi bulunuyor.

Türkiye'nin en iyi yerli blogları


En popüler ve en güncel bloglar arasında yer aldığını belirttiğim için sitenin sadece içerik sıklığından bahsetmek istemiyorum. Örnek olarak beğendiğim yazılarını anlatmak ve onlara ilgi çekmek istiyorum. Örneğin Fizikist'in en iyiler listesi gibi açıkça ifade edilmiş birçok makalesi bulunuyor. Yanı sıra kategorileri de insanlar için ilgi çekici olabiliyor.

Bana kalırsa gayet güzel kategorize edilmiş bir web sitesi olmuş. Özellikle Fizikist bilim kategorisi içerisinde bilim insanlarına yönelik detaylı araştırmalar yaptığı için benim çok hoşuma gitti.

3. Ehli Blog - Türkiye'nin En İyi Blogları 


Türkiye'de işini en iyi yapan bilgilendirici ve eğlendirici bilgiler paylaşan Ehli Blog sitesi de çok hoşuma giden bir web sitedir. Ehli Blog, başlangıçta seo ve adsense üzerine içerikler yaparken bir anda kendisini çoğu konuda içerikler yazarak bir web site sistemi oluşturdular.

En iyi türk blogları


Ehli Blog, son zamanlarda yazdığı bir gezi yazısı ile de çok beğeni toplamayı başardı. Açıkçası benim aşırı derecede hoşuma giden bu yazısı sayesinde ilginç bir web site olduğunu belirtmek isterim. Bazı alanlarında yazı sayısı yetersiz gelmiş olabilir. Ancak kısa sürede içerik girmeye devam ettikçe bütün kategorilerini tamamlayacağını düşünüyorum. En iyi yerli bloglar listemde çok ayrı bir yeri olduğunu tekrar hatırlatmak isterim.

4. Egonomik - Türkiye'nin En İyi Blogu


Türkiye'nin en iyi blogu olarak gördüğüm sitelerden birisini daha tanıtmak istiyorum. Eğlence ve video içerikleri ile büyük bir beğeni toplayan bu dev marka harika bir iş çıkardı. Egonomik, çok komik başlıklar seçtiği için hoşuma giden harika yazılar yayınlıyor. Örneğin müşterilerinin saçını baltayla kesen adam hakkında bile yazı yazan bu blog yaptığı işe çok önem gösteriyor.

türkiyenin en iyi blogu


Egonomik, bir web site olarak eğlenceyi abarttığı bazı alanlarda olabiliyor. Bu yönde bazı konularda daha insiyatifli olunması gerekildiğini düşünüyorum. Bana kalırsa bazı konular şaka yapılmayacak kadar önemlidir. Bu alanları aşmadıkları sürece bence gayet başarılı olmaya devam edecekler.

5. Dünyalılar - En İyi Kültür Blogları


Türkiye'nin en iyi kültür blogları arasında gördüğüm dünyalılar sitesinde muhteşem başlıklarıyla ilgi çekici içerikler bulunuyor. Kültür sanat kategorisi açısında ciddi bir gelişim göstermesine karşılık bilim kategorisinde elbette Fizikist kadar geliştiğini söyleyemiyorum. Ancak genel anlamda web site oldukça güzel olmuş.

türkiyenin en başarılı blogları


Sanat kategorisinde yer alan yayınlarını gerçekten çok beğendim. Özellikle sosyal nanoteknoloji yazısı gerçekten hoşuma gitti. Ancak bilim ve teknoloji kategorisi bazı yönlerden çok eksik. Ayrıca sadece bilim ve teknoloji kategorisi okuyucu çekmek amacıyla hazırlanmış. Yalnız sanat ve kültür kategorisi gerçekten okuyucunun duygularına hitap etmeyi başarmış. Adeta bu kategorisiyle alanının en iyisi diyebilirim.

6. Arda'nın Mutfağı - Türkiye'nin En Şahane Yemek Blogu


Kanal D'nin yayınlarından tanıdığımız kişinin şahane blogundan haberiniz var mı? Arda'nın Mutfağı'nda adım adım neler oluyor. İşte bütün detaylarıyla oluşturulan bu şahane blog da tariflerden tutun videolara kadar her şey yer alıyor. Ayda 1 milyonu geçen ziyaretçi kitlesi nedeniyle Türkiye'de en çok ziyaret edilen bloglardan birisi olmayı başarıyor.


en iyi yerli yemek blogları


Türkiye'nin en iyi yemek blogları arasında yer verdiğim bu şahane siteninde bazı eksikleri var. Bana kalırsa tema açısında blog çok karanlık gözüküyor. Google tarafından da sevilmeyen bu olay kullanıcıları da bir yerden sonra göz yorgunluğuna sürüklüyor. Siyah arka planları genel olarak siteler içerisinde hiç beğenmiyorum.

7. Sebi Bebi - Türkiye'nin En İyi Makyaj Blogları


Türkiye'nin en iyi kozmetik blogları listelerinin en üstünde yer alan bu site gerçekten büyük bir ilgi çekmeyi başardı. İncelemelerime göre detaylı rehberler hazırlayan bu blog da yalnızca makyaj üzerinde değil kadınların nasıl ciltlerini koruyacaklarını bile anlattıkları bilgilendirici yazılar yayınlanıyor.

en iyi makyaj blogları


Makyaj konusunda çok detay vermelerine rağmen videolar kadar detay veremedikleri için bir eksi elbette alıyorlar. Ancak zaten bu sitenin esas olayı Youtube'da yayın yapmak olduğu için bu oldukça normal bir olay. Türkiye'nin en iyi makyaj blogları arasında olmasını da 1 milyonluk Youtube hesabı gerçekliğiyle gözler önüne nedenini seriyor.

Yorum Gönder

0 Yorumlar