Popüler Link Kısaltma Siteleri 2020 - Bcvc Güvenilir Mi?

Popüler link kısaltma siteleri 2020 listemin içerisinde yer alan Bcvc sitesi oldukça popüler aracılardan birisidir. Bcvc, en güzel eCpm oranlarını veren markalardan birisidir. En iyi link kısaltma siteleri listelerinin başında yer alan firma çok uzun zamandır bu sektördedir. Diğer sitelerin aksine link silme gibi durumlar ile karşı karşıya kalındığını hiç görmedim. Bazı kişilerin hileler ile belki de hesaplarını banlatmış olma ihtimalleri de bulunuyor. Ancak bunu bütün link kısaltma siteleri yapıyor. Yani bu tarz şikayetleri okumaya çok alışığım.

en iyi link kısaltma sitesi 2020
Kayıt için Tıkla


Popüler Link Kısaltma Siteleri 2020 Yılında Bcvc


Arkadaşlar bana kalırsa en iyi link kısaltma sitesi olarak hizmet verdiğini söylemem yanlış olmayacaktır. Birçok urlyi çevirip sosyal medya aracılığı ile web siteleri üzerinden kullanabilmenize olanak tanır. 

Diğer sitelerin yanı sıra çok daha karlı bir hizmet anlayışına sahiptir. Dolar üzerinden hizmetlerini sürdürür. Yani dolar bazlı ödemeler yaptığı için para otomatik olarak dolar kuruna göre hesaplanarak hesabınıza aktarılır. En popüler link kısaltma siteleri 2020 yılının bana kalırsa önde gidenlerinden birisidir.

Bcvc Güvenilir Mi? - Popüler Link Kısaltma Siteleri 2020


Birçok web sitesinde veya forum üzerinden sitenin reklamının yapıldığı gördüm. Ardından siteye üye oldum ve hala kullanmaya devam ediyorum. Elbette bu sitemde hiçbir link kısaltma sitesi kullanılmıyor. Burası biraz daha hobi evi gibi bir şey benim için. 

Para kazandıran link kısaltma sitesi 2020 yılında eCpm oranlarını arttırdı. Yaklaşık olarak 3-5 dolar arasında eCpm belirleyen Bcvc diğer sitelerden çok daha güvenilir bir imaj sergiliyor. Ödemeler konusunda cuma günlerini belirleyen marka genelde ödemelerini akşam üstüne doğru yapıyor.

En İyi Url Kısaltma Sitesi 2020 - Bcvc


En iyi url kısaltma sitesi 2020 yılı için gerçekten bana göre Bcvc veya Trlink'tir. Diğer sitelerin o kadar da gözde olduğunu düşünmüyorum. İsimlerini çok kirlettikleri için el değiştirmiş olsalar bile hala insanlar için güvenilir gelmiyorlar. Ancak bcvc eskiden beri en iyi url kısaltma sitesi olmak için yoğun uğraşlar veriyor. 

Para kazandıran url kısaltma siteleri araştırıldığında zaten çoğunlukla herkesin Bcvc'yi tavsiye ettiğini görebilirsiniz. Ödeme konusunda bir sorun olmayacaktır. Siteden aldığınız linkleri sosyal medya aracılığı ile dağıtabilir veya sitenizde tam sayfa reklamı gibi seçenekler ile de yayınlayabilirsiniz. Hatta sitenin direk link bağlantısı ile birlikte sitenizdeki bütün linkleri tek bir kodla Bcvc urlsine dönüştürebilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar