Para Kazandıran Link Kısaltma Sitesi 2020

Arkadaşlar bu yazımda Trlink web sitesi hakkında bilgilendirme yapmak istiyorum. Çok basit bir dille ve kısa olacak şekilde sizlere anlatacağım. Trlink, link kısaltmak için kullanılan oldukça basit bir mantığı olan gerçekten para kazandıran link kısaltma sitesi olarak karşımıza çıkıyor. Para kazandıran link kısaltma sitesi 2020 yılında hala aktif olarak hizmet vermeye devam ediyor. Ayrıca başka bir içeriğimde güvenilir link kısaltma siteleri arasından bazı önerilerimi de sizlerle paylaştım. En iyi link kısaltma siteleri 2020 başlıklı yazım için tıklayabilirsin.

trlink sitesi ödeme yapıyor mu



Trlink Güvenilir Mi? - Trlink Para Kazandıran Link Kısaltma Sitesi


Trlink sitesi hakkında sorulan sorulardan birisi olan Trlink güvenilir mi sorusuna gelmek istiyorum. Arkadaşlar bu sitelerin oldukça basit bir mantığı olduğunu belirtmek istiyorum. Örneğin bu tarz sitelerin herhangi bir bugunu bulur ve bunu devam ettirirseniz. Fark edildiği takdirde hesabınızda para olması veya olmaması gibi etkenlerden söz edilmiyor. En iyi url kısaltma sitesi olarak gördüğüm markalardan birisi olan Trlink öncelikle yerli bir şirket olduğu için bana daha mantıklı geliyor.

Yukarıdaki gibi Trlink kayıt ol işlemlerini peşi sıra yapmanız halinde üyeliğiniz anında onaylanıyor. Sitenizi kaydettirmek gibi bir bekleme aşaması bulunmuyor. Para kazandıran link kısaltma sitesi olan Trlink hakkında bazı görselleri de sizlerle paylaşmak istiyorum.

Nasıl Link Kısaltılıyor?

Trlink'in ana sayfasına giriş yapar yapmaz karşınıza böyle bir panel açılacaktır. Panel anlık olarak güncellenecektir. En iyi link kısaltma sitesi olarak görme nedenlerimden birisi olan bu sitenin en sevdiğim yanı da bu zaten. Panelin anlık olarak güncellenmesi bu tarz sitelerde çok önemlidir. 

Ayrıca Trlink anlık olarak linklerinize o an giren kişileri de gösterir. Bu panel üzerinden linkinizi kopyala yapıştır yaparak kısalt dediğiniz takdirde kolay bir şekilde linkinizi elde edersiniz. Ancak arkadaşlar bu linkleri sitesine koyacak kişiler nofollow olarak paylaşmayı unutmasın.


Trlink güvenilir mi

Ek olarak şunu söylemek istiyorum. Arkadaşlar url kısaltma sitelerinde Ecpm oranına herkes çok takıldığı için şu sitedeki bir ayrıntıyı size belirtmek istiyorum. Şimdi bu site bildiğiniz üzere birçok sitenin aynısı gibi duruyor. Ancak Trlink +5 TL'lik eCpm'i sayesinde ciddi bir kazanç sağlanmasına ön ayak oluyor. 

en çok kazandıran link kısaltma sitesi


Diğer sitelerden ayrılan en önemli özelliği olan bu şeyi kullanmanızı pek tavsiye etmem. Sonuç olarak o ekstra 5 TL için sitenin istediği urlye yönlendirmesini kabul etmiş oluyorsunuz. Yani sizin kısalttığınız link harici bir link paylaşılmasını kabul etmiş oluyorsunuz. Görsele bakarsanız demek istediğimi anlarsınız. Para kazandıran link kısaltma sitesi tavsiyesi verdiğim bu yazım içerisinde Trlink'in en kötü yanlarını ve en iyi yanlarını belirtmek istedim. Zaten fazla söylenecek bir şey yok.



Yorum Gönder

0 Yorumlar