En İyi Blog Fikirleri - Blog İçin Konu Önerisi

İnternet sayesinde para kazanmak isteyen o kadar çok insan var ki saymakla bitmeyecek kadar çok olduklarını söyleyebilirim. Yazıma sırf bu istekler yüzünden en iyi blog fikirleri başlığıyla dikkat çekmek istedim. Artık sizde blog yazarak para kazanmak istiyorsanız. Blog için konu önerisi yaptığım yazıyı tamamen okuyun. En iyi blog fikirleri arasında yer alan tamı tamına birbirinden farklı blog fikirlerini sizlerle paylaşacağım. En çok tıklanan blog konuları listesini genişletmek isteyen her okurum lütfen yorum yaparak destek olsun. Bloglarınızın ilgi çekmesi için sitenizde seo çalışması yapmayı sakın unutmayın. Seo uyumlu makale yazmak için hazırlamış olduğum seo uyumlu makale nedir nasıl yazılır başlıklı yazıma göz at.

En Çok Tıklanan Blog Konuları


Seyehat Blogları Önerileri 


Çok şaşıracağınız bir konu başlığı olduğunu sanmıyorum. Yani öyle dev bir şey keşfettim diyemem. Ancak bilinmeyen bazı açılarıyla kazanç yollarını öğrenmenize yardımcı olmak isterim. En iyi Adsense alternatifi reklam siteleri yazımda bahsetmiş olduğum Affiliate Marketing yaparak para kazanmak konusu üzerine seyehat blogları tam aranan kriter oluyor. 

Gittiğiniz veya gitmediğiniz her şehrin veya bölgenin detaylı bir yazısını hazırlayarak sitenize binlerce kişinin gelmesine ön ayak olabilirsiniz. En iyi blog fikirleri konusunda dürüst olmam gerekirse Affiliate üzerinden en çok kazanç sağlayan sistemlerden biri olduğunu söylemem yanlış olmayacaktır. Gerçekten iyi kazandığını düşündüğüm bir blogu da buraya eklemek istedim. En iyi blog konuları arasında gördüğüm için kesinlikle bu alanı denemenizi ve devamlılık göstermenizi tavsiye ederim.

en iyi blog konusu önerileri


Sosyal Medya Blogları


Ben anlamam aşktan tüfekten... Şaka bir yana ben anlamam sitedir veya seodur gibi şeylerden diyorsanız. Sosyal medya blogger'ı olmak sizin için harika bir gelir oluşturabilir. Ancak sosyal medya bloggerı olmak isteyen arkadaşlar şunu lütfen yapmaktan vazgeçin. Bir İnstagram açıp sadece para kazandıracak olan postlarınızı paylaşarak bu işe başlamak gerçekten intihar gibi bir şeydir. 

instagram üzerinden ünlü olmak


Not: Yukarıdaki gönderi sadece şaka amaçlı konulmuştur. 

Başlangıçta insanlara sizi neden takip etmeleri gerektiğine dair umut olabilecek bir şeyler hazırlayın. Blog için konu önerisi yapmak istemediğim bir alandır. Asıl konumuz web sitesinden para kazanmak olduğu için aşırı detaya girmek istemiyorum. Ancak daha detaylı bilgi vermemi isteyenler yorum yaparlarsa veya sosyal medya hesabımdan bana ulaşırlarsa yardımcı olabilirim.

Tanıtım Yazıları Blog Önerileri


Arkadaşlar bu alanda para kazandıran birkaç sitenin ismini sizlerle paylaşmak istiyorum. İsmini vermek istediğim bu platformdan herhangi bir reklam teklifi falan almadım. Admitad adındaki bu platform piyasanın bilinen ve daha çok yabancı siteler için tercih edilmesini tavsiye ettiğim bir affiliate sitesidir. 

Admitad, görüntüleme başına para veren bir site değildir. Satış başına veya işlem yapıldığı zaman para kazanabilirsiniz. Örneğin reklam modellerini aldığınız firmaların tanıtımlarını yaparak sitenizden çok ciddi kazançlara elde edebilirsiniz. Ancak bu durumun çok kısa sürede gerçekleşeceği hayalini kurmaktan vazgeçin. Bunun yanı sıra Reklamstore gibi sitelerinde bu işte gerçekten iyi olduğunu belirtebilirim. 

blog konu tavsiyeleri

Mizah İçerikli Bloglar Oluşturun

Arkadaşlar bu olayı daha çok sosyal medya bloglarında yapmanızı tavsiye etsem bile son zamanlarda mizah içeren blog adreslerinin de çok sayıda arttığını gördüm. En iyi blog fikirleri arasına bilerek aldım. Aslında çok popüler olduğunu söylemem doğru olmayacaktır. Ancak bu blogu açar ve tutturursanız. İnsanlar sırf eğlence amacıyla sitenize abone olacaktır. 

Blog için konu önerisi yapmak istediğim bir alan olduğu için şunları söylemek istiyorum. Birinci hedefiniz yaş kitlesi belirlemek olmalıdır. Daha çok absürt ve yaş sınırına uygun olmayan espriler kullanmanızı hiç tavsiye etmem. Genç nüfustan illa ki sitenizi beğenmeyen veya nefret eden olacaktır. Kalemini beğendiğim bir blog olduğu için en iyi mizah blogları arasında gördüğüm için göz atmanızı bu bloga tavsiye ederim.

mizah yapılan bloglar

Dizi ve Film İnceleme Blog Önerileri

Birçok kişinin bir diziyi veya filmi incelemeden önce Google'da "ula bunun konusu nedir" diye arama yaptığını biliyor muydunuz? İşte size gerçekten ama gerçekten ciddi bir kitleye ulaşabileceğiniz bir konu önermiş oldum. Seyehat blogları kadar ilgi çekmediğini düşünenler olabilir. Ancak blog dünyasının bir dönemler ayakta kalmasını sağlayan dizi ve film blogları gerçekten ilgi çekici olabiliyor. Beğendiğim bloglardan birisi olduğu için bu blogu tavsiye ediyorum.

en iyi blog fikirleri


İlişki Blogları


Yaşadığınız tecrübeleri ve ilginiz olduğunu düşünüyorsanız ilişki tecrübelerinizi yazılı olarak sunmanız bazı kişiler için ilgi çekici olabilir. Belki de yeni Güzin Abla siz olabilirsiniz. Blog için konu önerisi yaptığım konuya bakar mısınız? İnsanların uçkuruna kadar düştük... Yazık biz blog yazarlarına da biraz anlayış lütfen. Arkadaşlar yalnız ilişki blogları yazan kişilerin gerçekten samimi kalemleri yoksa hiç boşuna çaba göstermesinler. En iyi blog konuları arasında görebileceğim bir tarz değildir. Ancak yine de okuyucularının çok olduğunu söylemek yanlış olmayacaktır. 

blog için konu önerisi


Oyun İnceleme Blogları 


Benim en beğendiğim blog türlerinden birisidir. En iyi blog fikirleri arasında saydığım bu konu gerçekten oyun severler tarafından ciddi bir takipçi kitlesine sahiptir. Kaliteli bir site yapar ve cidden oyunları her yönüyle incelerseniz. Yazılarınız ciddi ilgi görecektir. Ancak satmanız gereken oyunlar olabilir. Örneğin A oyununun affiliate hizmetini yürütüyor olabilirsiniz.

Oyunu fazla öveceğim derken çok abartıp oyunu satın alan kişiler tarafından siteniz kötülenebilir. Yani her zaman gerçekçi birer blog yazarı olmaya özen gösterin. Örneğin benim genellikle oyun incelemek adına kullandığım bu bloga göz atabilirsin. Bana kalırsa spor ve oyun blogları net en iyi blog konuları arasındadır. Gerçekten iyi bir kitleye sahip olunursa çok ciddi kazançlar elde edilebilir.

oyun inceleme blogları nedir


Kitap Öneri Blogları


Diğer blog türleri kadar fazla okunduğunu söyleyemem. Ancak belli bir kitleye ulaştıktan sonra kendi kitabınızı yazar ve E-kitap olarak satarsanız ciddi kazançlar elde edebilirsiniz. En iyi blog fikirleri arasında kendi ürününü veya hizmetini satmak konusunu gerçekten tavsiye ederim.

Bu sayede hem bütün kazanç size kalmış olacaktır. Blogdan para kazanmak adına kendi kitabınızı veya hizmetinizi satmak çok güzel kazançlar getirebilir. Diğer iş fikirlerinden kat be kat daha iyi kazanç sağlarsınız. En çok tıklanan blog konuları arasında sayılan bu türde takip ettiğim şu siteyi de sizlerle paylaşmak istedim.

en iyi blog fikirleri

Spor Konusunu Ele Alabilirsin


En popüler blog fikirlerinden birisi olan spor konusu ile ilgi çekici bir web sitesi kurabilirsin. Ayrıca ürün satışı avantajı ile bu blogların daha fazla satış yapabildiğini biliyoruz. Birçok popüler Youtuber'ın para kazanmak için web sitesi kurduğunu biliyor muydunuz? En bilindiklerinden birisi olan Ağır Sağlam sitesini incelemenizi ve bu blog gibi kaliteli yazılar oluşturup çalışırsanız. Başarı sizi zaten takip edecektir.

En iyi blog fikirleri arasında gördüğüm bu alanda tavsiye olarak bu tarz çalışmaları her zaman ön plana sürüyorum. Blog için konu tavsiyesi yapacak olsaydım. Bu alanı seçmeniz için elimden geleni yapardım. Google kazançlar açısından ve affiliate kazançları açısından en çok tıklama alabileceğiniz site tarzı olduğu için blog için konu tavsiyesi yapmaktan bu konuyu kaçınamam.

en iyi blog fikri

En iyi blog fikirleri başlıklı yazımın artık sonuna geldim. Blog için konu tavsiyesi yaptım. Ancak yazdığım bu başlıkların harici birçok başlık daha yer alabilir. En çok tıklanan blog konuları listemin genişlemesi için lütfen yorum yapmayı unutmayın. En iyi blog fikirleri arasında bana veya yazıyı okuyan herkese fikir verebilmek adına yorum yapmak çok önemlidir. Arkadaşlar para kazanacağım diye hiç sevmediğiniz konular hakkında yazmayın.

Sonra gözlerim kan ağlıyor. Adam sağlık hakkında bir blog açıp Haydar Dümen'in yazılarından alıntı yaparak yazıyor. Bu yüzden doğru düzgün size hitap eden konular seçin. En iyi blog fikirleri diye belirttiğim bu konunun en önemli noktası olayın kendinizde bitmesinden geçiyor.

Bunu asla ama asla unutmayın. Her zaman blog için konu tavsiyesi yapılan yazılarda en çok kazanç sağlayan yöntemler söylenir. Ancak sizin ilgi alanınız örneğin Türkiye'de popüler olmadığı için bu konuyu söylüyorum. Hentbol ise bu konu hakkında yazmaktan çekinmeyin.

Yorum Gönder

0 Yorumlar